Кошик
365 відгуків
promo_banner
+380 (68) 708-84-44
NEWSHOP Товари для пікніку

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товару Політика повернення товару Ви маєте можливість повернути товари протягом 14 днів з моменту покупки. Виходячи з Наказу Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103 «Про правила продажу товарів на замовлення за межами торгових або офісних приміщень», ми зобов'язуємося повернути Вам кошти не пізніше ніж за 30 днів з моменту письмового повідомлення про повернення та повернення товару. Процедура повернення товару належної якості Товаром належної якості вважається товар, у якого збережено товарний вигляд та споживчі властивості. Протягом 14 днів з моменту отримання ви гарантовано можете повернути куплений товар, якщо він не підійшов вам за кольором, розміром, фасоном. Якщо ви робили онлайн замовлення в інтернет-магазині https://newshop.in.ua/ та скористалися послугою самовивезення, то: 1. Ви зв'язуєтесь з менеджером інтернет-магазину https://newshop.in.ua/ за телефоном, вказаним на сайті. 2. Називаєте номер замовлення, озвучуєте вашу проблему, фотографуєте товар з усіх боків таким чином, щоб було видно цілісність виробу. 3. Після затвердження повернення менеджером, ви можете повернути товар до магазину та отримати ваші гроші назад. Якщо ви скористалися послугою доставки «Нової Пошти», то: 1. Ви зв'язуєтесь з менеджером інтернет-магазину https://newshop.in.ua/, за телефоном, вказаним на сайті. 2. Називаєте номер замовлення, озвучуєте вашу проблему, фотографуєте товар з усіх боків таким чином, щоб було видно цілісність виробу та упаковки. 3. Після схвалення повернення менеджером, ви відправляєте замовлення назад "Новою Поштою", і компанія перераховує вам гроші на банківську картку, вказану вами. 4. Транспортні витрати на повернення товару перебирає відправник товару. Процедура повернення товару неналежної якості Товаром неналежної якості вважається товар, який несправний чи доукомплектований. Відмінність елементів оформлення та дизайну від елементів дизайну, вказаних на сайті, не має на увазі несправності товару. Важливо! Товар як належної, так і неналежної якості необхідно передати у повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним набором приладдя.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner